2 maj 2012

Valborg schvalborg


Wah, ni är så himlans söta som klickar in er här trots min pinsamma frånvaro! Jag har liksom varit lite upptagen med att vara nykär och vara ute i solskenet. Sådant som ibland känns lite viktigare än att sitta ihopkrupen framför datorskärmen.

Det har ju varit valborg och det var nog den bästa valborgen på länge, faktiskt. Inga krav och bara lugna vibbar med de som man tycker bäst om.

Barfotasäsongen har ju börjat, men pga allt glas fick det bli skor en dag som idag som idag som idag.

 Årets forsränning var fylld av nerdgasm. ♥


 Champagnefrukost på da brygga.

 Lycklig flicka fick smaka Duff för första gången.

 Snygga personer man hänger med, eller hur?

 Allt som behövs här i livet!

 Efter bryggan hamnade vi på en gräsplätt i Ekoparken.



Satt tillsist i en soffa på Kantorsgatan och pratade med min hand. Sånt som man gör ni vet.



Så det var en väldans fin dag, trots att hela staden luktar urin och mitt psyke är lite trött.
(Resten av bilderna kommer upp på Fäjsbåk när jag hinner)

2 kommentarer: