10 apr. 2012

I am Ponyta.

Eldhår på huvudet och utsvängda byxor, that's the way it always should be.

Det är dåligt väder idag och lika dålig är jag. Har haft huvudvärk i cirkus en vecka nu och jag börjar undra rejält vad det kan vara. Spänningshuvudvärk på min högra sida. Spänd i käken? Migrän? Visdomständers ankomst? Usch och tvi, har inga filmer att titta på heller medans jag gör dreads. För det är det enda jag gör för tillfället, virka dreads till en fin tjej. Behövde fixa om en del då det inte blev som jag ville så det tar mer tid än vad jag vill. Men det ska ju bli bäst.

Filmtips är välkommet. Puss och kram.

4 kommentarer:

  1. Jag har också spänningshuvudvärk på min högra sida.. :S

    SvaraRadera
  2. åå vilken vacker varelse! och utvsvängda byxor = underbart!^^

    SvaraRadera